Snart helg!

Så, nu var denna dagen snart slut. Har haft en bra dag måste jag säga!

Var en sväng på coop och handlade lite tidigare, Mats gick hem till Sandra efter det för dom skulle bada ikväll.
Jag tog med mig barnen och gick hem. Var ute på gården och lekte ett tag, jag har verkligen cykel och fotbollstokiga ungar! =)
Tog en tur med Gillie medans Stefan var ute och kunde hålla koll på dom en liten stund.
Marie kom förbi och hejade också! =)

Duschade barnen när vi kom in, sedan fick dom varsin banan och efter det fick vi borsta bort alla banantroll. Gick bättre idag än igår, Amanda tycker inte om att jag ska borsta hennes tänder, hon gör det helst själv.
Nu ligger dom i sina sängar och sjunger och jag ska kolla lite på datorn innan Criminal Minds börjar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0