Stadsfesten!

Nu är jag redo för dag 2. Har gjort mig i ordning och sitter och dricker en cider och lyssnar på musik.
Ska gå bort till Per och Marie om ett tag.

Kvällen igår var underbar! Både Brolle och E.M.D var bättre än jag trodde att dom skulle vara. Jättelyckad kväll, regnet höll sig borta och humöret var på topp =)

Hoppas det blir minst lika kul ikväll, kanske blir lite styrdans. Man vet ju aldrig!

Saknar barna bara men dom har det bra med mormor och Kjell. Längtar tills jag får träffa dom imorrn, mammas små änglar! <3


Kommentarer
Maria

Hej :) Kolla gärna in vår blogg. Bevaka den gärna med bloggkoll.com

2008-08-06 @ 20:54:47
URL: http://emdtour.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0