Förkylning på G?

Vaknade med världens huvudvärk och har även ont i näsan och i öronen.
Blir en lugn dag idag, ska snart gå ut till någon lekpark med barnen och sen kommer nog Zandra och hälsar på.

Har kommit i ordning i lägenheten nu, bara lite tavlor som ska upp.
Kommer nog att trivas väldigt bra, lägenheten är jättemysig och det är jättenära dagis och skolan.
För er som inte hänger med så har jag och Mats flyttat ifrån varandra.
Orkar inte skriva så mycket mer om det nu... Men det blir nog bra till slut.

Kommer snart att börja uppdatera lite mer nu när allt är klart och mitt nya liv börjar!

Ha en bra dag!


Kommentarer
zandra

Klart det blir bra till slut :)

Vi hörs till veckan!!!!



Bli inte sjuk nu :)

2009-08-30 @ 15:37:25
URL: http://zandrabyberg.blogg.se/
marie

Som jag har längtat =)

2009-08-31 @ 12:27:17
EMELIE

sv: dunno, och känner inte att jag bryr mig så mycket heller;)

2009-08-31 @ 18:33:39
URL: http://ablazeee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0