Takida!

Ja, vad ska man säga om Takidas framträdande på grammisgalan.. Det var helt otroligt.. så jävla bra!
Det var så mäktigt och rösten har aldrig varit bättre!? Jag satt med rysningar i hela kroppen genom hela låten och blev
t o m tårögd! Och Robban var lika het som vanligt =)

Läste idag att dom ska spela på Hultsfred, måste fan åka dit!! Kan inte få nog... Visste ni att jag älskar Takida?? =P



Det har gått jättebra på jobbet idag, har börjat med lite nya listor nu som ska vara klara innan bryt i januari. Jättekul men lite enformigt =)
Barnen hade haft det bra på dagis idag också, det är så skönt att dom trivs så bra som dom gör. Jag behöver nästan aldrig ha dåligt samvete för att jag lämnar bort dom. Allt dom pratar om handlar om dagis känns det som =)

Imorrn är det fredag, helg igen.. Skönt med en mjukstart så här efter jul med korta veckor! Imorrn kväll är det tänkt att vi ska till Nettan och fika eftersom hon fyller år.

På lördag kommer Ida, vi ska spela lite monopol, dricka nåt gott och sjunga lite sing star.. blir nog skitkul! Hon är är rolig liten dåre =P


Nu ska jag läsa lite bloggar och hoppas på att Modo vinner sin match ikväll så älsklingen kan vara på bra humör resten av kvällen.

Ha en bra kväll allihopa!
Puss&Kram



Kommentarer
Hannah

Nä jannice, jag visste inte att du älskar takida :P trodde att det bara var jag som gjorde det!!! hehe



vi måste fan styra upp en resa till hultsfred..! skulle bli så jäkla roligt :)

2009-01-08 @ 22:07:41
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Hannah

helvete... en biljett till hultsfred kostar 1290kr!!!!! helt galet. fast det är för ALLA dagarna.. vi vill ju bara se takida :)

2009-01-08 @ 22:13:01
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Mats

Och glad som en lärka va jag:D Men jag blir säkert sur efter lördags matchen.

2009-01-08 @ 23:37:28
Maln

Just ja, när får jag tillbaka mitt singstar ?:P

2009-01-09 @ 10:56:43
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0