Torsdag

Förstår att ni har saknat mig nu när jag har varit borta så länge.. haha!
Stannade kvar på jobbet igår med några kollegor och hade trevligt.
Åt lite plockmat och drack lite vin, fick skratta en hel del också =)

Delade säng med lilla syster yster inatt, hon spelade en massa mysiga låtar för mig tills jag somnade. Gulligt va? =)
Saknade barnen otroligt mycket och dom hade saknat mig med. Mest Nora tror jag för hon kom springade och slängde sig runt halsen på mig när jag kom hem idag. Älskade ungar!!

Skönt med fredag imorrn, måste ut på presentjakt för barna ska på kalas på lördag. Det är mycket kalas nu känns det som. Snart är det min tur!! =D

Nu ska jag tända lite ljus i sovrummet och sen ska Mats få massera mig litegrann..

Hörs imorrn



Kommentarer
Hannah

Haha :D Jag har alltid velat bli tandläkare. Låter skittråkigt men jag tycker det verkar kul :) Hehe!

2009-03-27 @ 23:02:54
URL: http://hannahjustme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0