Underbar fredag?

Tanken var att vi skulle dammsuga och plocka undan lite men det slutade med en "liten" storstädning.
Vi har dammtorkat, dammsugit, torkat  golv, tvättat osv.
For och slängde en tv och en dammsugare också som var trasiga, dom har stått i vårat sovrum i flera månader och tagit plats. Skönt att ha det bortgjort.
Var en sväng på affärn och köpte lite gott till ikväll också. Var på ICA för ovanlighetens skull. Det var så fruktansvärt mycket folk på Coop idag, det är ju inte ens löning så vad gör allt folk ute?

Mats är hos Stefan och spelar tv spel och barnen ligger i badet.
Tror jag ska lägga mig och vila lite sen när Mats är tillbaka så jag är pigg ikväll när vi ska umgås med Per och Marie.

Nu tog fantasin slut så jag har inget mer att skriva!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0