Glad Påsk!



Ja, idag är det självaste påskafton och jag har haft lite besök. Pappa och Kevin kom på förmiddagen, sen kom Benny, Eva och Viktor och nyss var Sandra och Helena in en snabbis. Barna har fått en massa godis och jättefina tröjor/klänningar.
Pappa hade med sig en massa grejjer från farmor som jag fick. Bullar, saft, kyckling och en liten peng! =)


Gårdagen spenderade vi i Matfors hos Linda, Anders och barna. Hade jättetrevligt och timmarna flög iväg som vanligt. Blev bjuden på jättegod middag och fika =)
Barna somnade direkt i bilen när vi for därifrån men inte sov dom nå längre för det =/

Har laddat upp med bananer hemma nu så dom slipper tjata om frukost kl. halv 6! ;)

Är lugnt här hemma nu, Nora är hos en kompis och då blir Amanda lugn.. Hon har ju ingen att bråka med!

Ikväll ska jag äta en massa chips och godis, får se om jag får i mig nåt bara. Är fortfarande proppmätt efter middan.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0