Konstig dag!

Usch, det har inte varit någon vidare bra dag idag.
En massa tråkiga besked och lite funderingar jag måste ta ställning till.

Kom iallafall upp imorse men jag är trött som jag vet inte vad!
Somnar nog tidigt ikväll skulle jag tro.

Innan middan idag hör jag hur Amanda står och grinar inne på sitt rum och tittar sig i spegeln.
Tror ni inte att hon har pillat upp en liten pärla i näsan??
Men den här gången hade vi lite tur så jag fick ut den med min nagelfil, den hade inte åkt så långt upp! =)
Knäppa unge!

Nu ska jag kika på lite bloggar och sen ska jag natta barnen!

Hoppas ni får en trevlig kväll..


Vila i frid, jag vet att du har det bra nu! <3


Kommentarer
emelie

vem är det som har gått bort? :/

2010-04-12 @ 21:20:57
Malin

SötAmanda vetu :P

2010-04-13 @ 19:49:22
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0