Nu är det dags för gamla mamman att gå och sova!

Börjar bli lite trött så jag ska snart ta och krypa ner under täcket.
Ska upp tidigt imorrn, bilen ska till Sollefteå en sista sväng (förhoppningsvis).

Kom just på att det är precis 1 månad kvar tills jag fyller år.. varför ska det gå så himla fort?
Kan jag inte få vara 20 för alltid? ;)

Har kommit på en sak till jag önskar mig.. ett träningskort!
Tänkte att det är dags att börja slimma kroppen innan det är för sent.

Så mamma, en cykel och ett träningskort skulle sitta kanon ;)

Natti natti!


Kommentarer
Zandra

Just ja, du fyller ju typ när jag fyller :) Jag är hemma då så vi kan bjuda varandra på fika ;) Hehe

2010-04-07 @ 17:51:52
URL: http://barnimagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0