Sjuk och stressad

Gomorron!

Har haft en förkylning som har varit på gång och jippie, nu har den brytit ut på riktigt.. Fy fan!

Fick lite sovmorron men tyvärr gör det mig inte friskare.

Jag som hade tänkt att städa som en galning idag men det finns ingen ork. Så jävla typiskt..

 

Det är 12 dagar kvar till julafton och vi har en massa att göra innan dess och jag vet inte när vi ska ha tid med det riktigt..

  • STORSTÄDA
  • Baka pepparkakor
  • Göra smällkarameller
  • Försöka hitta en julgran
  • Få tag på en frivillig tomte
  • Ta fram allt julpynt som är kvar
  • Göra köttbullar med svärmor
  • HANDLA JULKLAPPAR, vi har faktiskt inte köpt en enda!

Så ja, jag är lite stressad..

 

Måste köpa en massa lotter så vi vinner några tusenlappar också, motorvärmarkabeln har gått sönder så den måste bytas.. Mats bet sönder ytterligare en tand igår så den och massa andra måste lagas!

 

Livet känns inte så jävla kul idag kan jag tala om :/

Har ont i huvet, näsan, halsen, öronen och näsan är igentäppt av massa snor!

 

Någon som vill byta liv med mig några dagar??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0