6 dagar kvar..

Den här veckan har verkligen gått jättefort.

Jag och Amanda har det så mysigt här hemma bara vi två, hon är mycket lugnare och snällare när inte Nora är med.

Hör och häpna, hon hjälpte mig till och med att städa idag!

Hon som aldrig städar annars.. Har plockat undan på barnens rum och dammsugit hela lägenheten och soffan. Det tog lite tid att få soffan ren från allt katthår och jag slet i onödan för nu är det lika hårigt nästan =/

 

Har packat Amandas väska inför helgen när hon ska vara med farmor, ska börja packa till mig själv sen om jag orkar =)

Imorrn åker jag upp till Ö-vik och njuter av 2 lediga dagar och lite musik.

Ska se en del av Takida på Hamnfesten! =)

 

Nu ska jag kika lite på tv:n och njuta av lugnet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0