Fan!

Jag råkade precis radera en gullig kommentar, går den inte att få tillbaka?? =(

Moa, du får gärna kommentera igen! ;)

 

Här hemma händer det inte så mycket, blir mest en massa fotbollsspelande och stress.

Jag hade match i måndags som inte slutade så bra, vi förlorade och jag har stora blåmärken på armen och benet.

Nora hade match igår och den gick mycket bättre, dom låg under med 0-2 men vände det till en vinst med 3-2!  =)

 

Idag har jag varit på dagisavslutning och fått lite gott fika och sen hade vi utvecklingssamtal som gick bra som vanligt!

Efter middagen gick vi ut med barnen och Nyppa och spelade fotboll, har precis duschat och nattat Amanda.

Nora är med Mats och Nyppa och tvättar våran skitiga bil!

 

Ska kika lite på tv:n nu och sen väntar sängen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0