Min stora tjej!

Nora har tappat sin 4:e tand nu och snart är det nog dags för den 5:e. Hon har blivit så himla stor.
När jag var hos mamma så satt jag och tittade på en massa kort som hon hade på barna.

Sommaren -08 såg Nora ut som Amanda gör nu, alltså inte så himla stor.
Men på bara 1 år så hade hela hennes utseende förändrats. Nästan, man såg ju att det var samma unge men hon såg så himla mycket större och mognare ut.
Hur kommer hon att se ut nästa år tex.?

Tiden går alldeles för fort, snart har jag två sura tonåringar här hemma som kallar mig för kärring osv.. Känns jättekul!
Ska försöka njuta av tiden nu då dom fortfarande går att hantera någorlunda ;)


Här var tanden fortfarande kvar men väldigt lös!



Tanden är borta... Hur söt får man bli egentligen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0