Första matchen!

Idag har jag spelat min första fotbollsmatch sedan jag slutade i Heffners för 9 år sedan!

Har knappt rört en boll sedan dess och nästan inte rört på mig överhuvudtaget.

Vi förlorade med 4-0 men det gör inte så mycket. Var lite rörigt på planen, jag hade ingen aning om vart jag skulle vara så jag sprang mest överallt och alldeles för mycket.

Efter en misslyckad nick (typiskt mig att alltid få bollen mitt på huvet) och alldeles för mycket rusher så trodde jag att jag skulle dö! Fick en billig fylla och den sitter fortfarande i en del. Allt snurrade och var suddigt, kunde knappt gå rakt, trodde huvet skulle explodera och jag fick ingen luft.

Satt på sidan av planen sista 10 minuterna =(

 

Men jag fick iallafall göra en snygg passning som jag är väldigt stolt över, värsta tunneln ;)

På slutet gick spelet bättre och passningsspelet började fungera. Det var ju trots allt första matchen tillsammans och jag kände ingen förutom Ida!

 

Trots att jag är mer död än levande just nu så längtar jag så enormt mycket till nästa måndag!

Ska ut och springa lite nu i veckan så kanske jag håller hela matchen nästa gång.

 

 

Nu ska jag plocka undan lite här hemma nu och sen ska jag lägga mig på soffan och kika lite på tv:n.

Har sovmorron imorrn, ända till klockan 6!

Ska på utvecklingssamtal med Nora på morron så jag ska njuta av varje minut från halv 5 till 6! =)



Kommentarer
Linda

Vad glad jag blir när jag hör att du börjat spela igen! Bra gjort! BRA GJORT!!



Hojta till om nu vill ha hejaklack eller chearleaders till någon match! :)

Kram Linda

2010-05-03 @ 21:55:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0