Lördag!

Det var ganska längesen jag skrev sist. Har haft fullt upp mest hela tiden och har knappt suttit vid datorn.

 

I torsdag var vi på begravning, fällde en hel del tårar men det var väldigt fint ändå på något sätt.

Barnen var snälla i kyrkan och Amanda satt stilla nästan hela tiden.

Sov så gott Elsa!

 

Idag har jag städat hela dagen, från att jag klev upp tills det var dags för middag.

Måste ju vara rent och fint när jag fyller år, det är ju bara 5 dagar kvar nu. Blir väldigt gammal känns det som :(

 

Har nyss duschat efter promenaden som jag tog med barnen, var jätteskönt att få röra lite på sig.

 

Ska snart hämta upp lite tvätt och sen blir det myskväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0