Oväntat besök!

Gjorde våfflor till middag idag, precis när vi hade ätit klart ringde det på dörren så jag bad Nora öppna.

Hon ropar på mig och säger åt mig att komma, i dörren står en klasskompis till Nora som ville komma in och leka.

Nu sitter dom och spelar spel och Amanda står och stör dom som vanligt =/

 

När barna har lagt sig ska jag börja göra iordning tårtorna inför den stora dagen imorron. Det är ju tydligen någon som fyller år imorrn.. undrar vem det kan vara? ;)

Ida kommer hit om ett tag och ska hjälpa mig med håret också.

 

Blev bjuden på lunch idag av mina underbara arbetskamrater! TACK!

Imorrn ska jag på sibylla och bli bjuden på lunch igen =)

 

Nu måste jag kolla vad Amanda håller på med..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0