Älsklingen kommer att bli överlycklig!

Mats är och kollar på hockey, vet inte alls hur det går men jag håller en liten tumme för hans skull att Modo vinner. Men det är enbart för att han ska vara på bra humör! :)

 

Jag har gjort en massa saker här hemma efter att vi kom hem från jobbet/dagis/skolan.

  • Diskat ett berg med disk
  • Bytt sängkläder i alla sängar
  • Tvättat 2 maskiner med tvätt
  • Fixat vagnen och bilbarnstolen
  • Plockat undan en massa
  • Myst med barnen och nattat dom
  • Varit ut med lite sopor
  • Sorterat i tidningsstället

Tittar på Lyxfällan just nu och sen somnar jag nog. Är jättetrött idag men imorrn är det äntligen fredag!

Blev nästan överlycklig ett tag tills jag insåg att jag ska jobba i helgen :/



Kommentarer
Mats

Tack älskling!! Du är underbar vacker snygg och snäll!

2010-11-27 @ 00:24:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0