Barn är härliga men ärliga!

Efter att jag hade sett bilden i föregående inlägg så fick jag lite smått panik och gick och bytte kläder.

Drog på mig ett par strumpbyxor som håller in magen litegrann och en svart "ballong" klänning för att gömma magen. Kände mig riktigt snygg ett tag.

 

När jag kommer ut ur sovrummet kommer Amanda springandes fram och kramar om mig och säger:

-Åh mamma, vad fin du är! Jag älskar dig.

 

Jag lyfte upp henne och gav henne en stor kram och då kläcker hon ur sig:

-Har du en bäbis i magen?

 

 

Tack älskade unge! :)

Du vet verkligen vad jag vill höra..



Kommentarer
Anne-Li

Du har fått ett blog award!!! kika in på sidan, scrolla ner och följ instruktionerna=)

2010-11-14 @ 21:21:02
URL: http://mydollhouse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0