Det blir budgivning!

Ni är 4 stycken som är intresserade av bilbarnstolen, jättekul! :)

Jag har bestämt mig för att ha en liten budgivning för att lättare kunna avgöra vem som ska få köpa stolen.

 

Jag kommer att öppna upp kommentarsfältet ikväll så att jag inte behöver godkänna kommentaren innan den publiceras så ni kan se vad dom andra har bjudit.

Så skriv gärna här och inte på facebook så alla kan följa hur det går!

 

Lägsta pris är fortfarande 600 kronor, så vad är du villig att betala? ;)

 

Ni har till imorgon kl. 20.00 på er att buda sen så ska det vara avgjort.

 

Ha så kul :)



Kommentarer
Veronica

Hej!



Pappa hade hunnit köpa en annan redan, så det var juh typiskt.

Hoppas dem andra fortfarande är intresserade så du får den såld.

Lycka till!

Kram!

2010-11-24 @ 22:24:13
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Angelica

Hej hej. Jag bjuder 800 :)

2010-11-24 @ 23:11:56
URL: http://aggelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0