Har ni saknat mig idag??

Har inte haft tid att skriva någonting tidigare, har precis satt mig i soffan och njuter just nu av lugnet här hemma.

 

Nora har varit på sin första innebandyträning idag och hon var mycket duktigare än vad jag trodde hon skulle vara.

Hon spelar med ett gäng tjejer som är födda -01, -02 och några få 03:or.

Det var högt tempo och alla var skitgrymma!

Jättekul, hoppas verkligen att hon fortsätter så har vi nåt kul att göra i vinter :)

Till helgen är det matcher men hon får inte spela någon än förrän hon har tränat lite till.

 

På jobbet är det full rulle som vanligt, jag gör allt annat än att jobba känns det som ibland! :D

Men jag gör ju lite nytta iallafall fast kanske på fel ställe!?

 

Nu ska jag kika på tv:n och sen blir det en tidig kväll..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0