Så grymt stolt!

Jag är jättestolt över mig själv just nu, jag har (hittills) lyckats med något som jag trodde var omöjligt!
Jag slutade först med snusen och det kändes som att det var nyss men det är 7 ½ veckor sedan jag sist tog en snus. Jag är fortfarande sugen på att ta en men jag ska stå på mig. Hade så ont i tandköttet på slutet så det är inte värt det just nu.
När jag slutade snusa så började jag röka desto mer men tanken var alltid att jag skulle sluta med det också.
Och för 6 dagar sedan så fick jag för mig att nu är det färdigt!
Det har inte alls varit så jobbigt att sluta med rökningen som jag trodde att det skulle bli (det har varit skitjobbigt alla andra gånger jag slutat).
Så jag väntar på att bakslaget ska komma :)
Visst är jag sugen på både snus och cigg men som sagt, hittills har jag lyckats hålla mig borta :D
Tänkte sätta upp lite mål under tiden så att jag inte tappar motivationen
Det här vill jag göra för ALLA pengar vi tjänar
  • Gå till frisören
  • Gå till tandläkaren och kolla läget
  • Shoppa lite saker jag "behöver"
  • Åka på semester
  • Köpa grejjer till lägenheten
  • SPARA


Kommentarer
Mats

Du är super duktig hjätat!! Jag är jätte stolt över dig som fixar det!

Puss puss

/ Love

2010-11-09 @ 23:10:54
URL: http://modohockey.se
Malin

Du är så duktig sis :) Det är inte förrän man slutar som man verkligen förstår vilket jävla gift de är !

Stolt över dig :)

2010-11-10 @ 08:21:34
URL: http://lundbergm.blogg.se/
Elin

Vad duktig du är Jankan! Kämpa på! Det där klarar du! :)

2010-11-11 @ 20:49:54
URL: http://elinenelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0