Seg men mysig lördag!

Har jobbat nästan hela dagen idag (mellan 8-14). Det var lite jobbigt att klockan ringde 6 imorse, hade gärna legat kvar en stund till och myst med familjen! :(

Men iallafall så klev upp, gick ut och hämtade tidningen och sen kom Amanda upp och gjorde mig sällskap vid frukosten.

 

Det var jättemånga som jobbade övertid idag så det var trevligt med lite sällskap.

Knåpade ihop en ansökan till ett jobb också så nu är det bara att hålla tummarna :D

 

När jag kom hem så la jag mig på soffan och sov en stund, var skittrött och är fortfarande.

Har precis spelat UNO med barna och nu sitter vi och kikar på barnprogram!

 

Vad gör ni ikväll?

 

 

 



Kommentarer
Johanna

Åhh...ska hålla mina tummar! Vill du inte jobba kvar där du jobbar??

2010-11-13 @ 19:57:56
URL: http://mamablogen.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0