Söndag!

Hade ställt in mig på att det skulle bli en jobbig natt eftersom Freja var lite kinkig igårkväll.
Jag passade på att sova lite mellan 22-23.30 medans Mats satt och tittade på film. Freja fick lite mat och sedan tittade jag en sväng på datorn. Somnade strax efter halv 1.
Trodde att Freja skulle vakna vid 3 tiden så jag blev väldigt förvånad när hon vaknade 05.15 imorse! :)

Morgonen var inte så himla bra, hormonerna är verkligen inte att leka med. Tårarna sprutade och jag var nästan otröstlig. Jag har fortfarande ont i kroppen, brösten ömmar och jag kände mig allmänt värdelös som mamma.
Hade dåligt samvete för allt, att jag inte har gjort något vettigt i sommar med barna, att dom inte vill vara hemma och mysa med mig istället för att vara med kompisar osv..

Det känns lite bättre nu iallafall som tur är, ena sekunden är jag jätteledsen och i nästa så är jag hur lycklig som helst! Det är sjukt hur kroppen fungerar.

Vi blev bjudna på middag hemma hos Marie idag, tacos fast med kyckling! Hur gott som helst.. TACK!

Nu sover alla barn men Freja kommer nog snart att vakna och vill ha lite mat.
Får se om jag och älsklingen slår på en film sedan innan det är dags att sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0