Allt är en evig väntan..

Hej hopp och hallå!

Jag hoppas på att det här kommer bli en bra dag, jag vill att det ska komma ett viktigt samtal och jag vill att det ska trilla ner en massa roliga paket i brevlådan.
Men om några dagar så kommer det bästa av allt.. vad det är får ni se då :P
Har inte orkat göra så mycket hittills idag, har iallafall skjutsat Nora till fotbollsskolan, diskat och duschat!
Ska bädda sängarna alldeles strax och skriva en matlista och inköpslista..
Känns som att jag bara går och väntar på en massa saker just nu.. men det är ju samtidigt kul att ha något att se fram emot :)
Gissa vad jag längtar efter mest!?
Denna lilla krabat.. 50 dagar kvar!
Det är ju egentligen ingenting


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0