BM besök!

Besöket hos barnmorskan gick jättebra, är så glad att vi har fått en sån bra barnmorska igen! :)

Det blev ett ganska långt besök idag då vi diskuterade en eventuell igångsättning. Hon förstod vårat "problem" och nästa gång vi kommer dit så ska vi få en tid till läkaren för att diskutera detta vidare. Jag hoppas att bäbisen vill komma lite tidigare än BF!

 

Alla värden var jättebra!

Blodtryck: 110/65

Blodsocker: 3.6!!

SF mått: 31

Hjärtljud: 144

 

Jag är så glad att blodsockret är normalt igen :)

 

Fick även med mig MVC journalen från att Nora låg i magen, jättekul att läsa.

Jämförde SF måttet och när jag var gravid i samma vecka med Nora så var det 30,5 och nu var det 31! Så jag är inte så stor ändå.. :P Ligger mitt på kurvan.

 

Bäbisen ligger fortfarande "rätt" och den ligger med ryggen och stjärten på högra sidan i magen :)

 

Imorrn har vi gått 33 fulla veckor och det är bara 7 kvar.. eller 5 om jag får bestämma ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0