Hallå hallå!

Har inte haft tid att uppdatera på ett tag, det är full rulle här hemma dagarna i ända. Trodde semester innebar ledighet? :)

 

Förlovningskvällen spenderade vi i våran bil åkandes runt i Sundsvall och letade bil till svärmor. När vi äntligen kom hem runt 23-tiden så kollade vi på BB finalen och det var ju rätt person som vann! :D Somnade sent och vi var som några vandrande lik igår men vi var hem till Marie och hjälpte till lite igen och jag var ner med barna på stan en sväng, Amanda hade gjort någon blomma på dagis som hon ville titta på också fick dom lite smink på kinderna. Var in på Åhléns en sväng också och hejade på Zandra.

 

Mats somnade vid 21 igår och jag någon halvtimme senare!

 

Idag har varit en ganska jobbig dag, Mats skulle operera knät så jag skjutsade ner honom till sjukhuset tidigt imorse (06.30). For hem till stan igen och hämtade Amanda hos Marie. På väg till Noras skola så ringer Mats och säger att jag kan hämta honom igen, operationen blev inställd pga 2 pyttesmå bett han har fått på knät! Så jävla surt!! Nu får han vänta tills augusti, som tidigast :(

 

När vi kom hem så la jag mig på soffan och sov i 2 timmar innan det var dags att hämta Nora och åka till Amandas dagis. De bjöd på fika och barna sjöng lite för oss föräldrar :D

 

Nu har jag landat i soffan, har varit och kollat på Noras fotboll och sedan har jag plockat undan här hemma.

De förlorade matchen idag men de jobbade på ganska bra.

Nora fick vara kapten idag, blev lite stolt! :D

 

Nu ska jag räkna lite pengar och skriva en låååång inköpslista, förhoppningsvis så trillar skattepengarna in imorrn! :)

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0