Lite seg idag

Vi höll på att skruva fram till halv 1 inatt tror jag det var.. jag satte ihop byrån alldeles själv och jag är så stolt!

Sovrummet blev hur mysigt som helst och det är jätteskönt att kliva i och ur sängen när den inte är så låg. Det har varit lite drygt med magen..

 

Ska snart bädda sängen med de nya sängkläderna sedan ska jag knäppa kort på allt som inhandlades igår :D

 

Har varit flitig här på morgonen iallafall, medans Nora åt frukost imorse så diskade jag undan ett mindre berg med disk, körde igång en maskin med tvätt och plockade lite. Efter att jag hade lämnat Nora så for jag på affärn och handlade hem lite frukost och annat nödvändigt.

När jag kom hem hade Amanda vaknat så vi dukade fram frukosten på bordet och sedan väckte vi Mats.

Det är så skönt att kunna sitta och äta frukost i lugn och ro utan att behöva stressa iväg på jobb!

 

Känner på mig att det kommer att bli ännu en underbar dag! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0