Måndag!

En regnig måndag blev det idag men jag har inte legat inne för det.

Ställde klockan för första gången på länge för att Nora skulle på fotbollsskola, kul med en massa regn första dagen :/

Men Nora såg inte ut att lida för det..

 

Jag och Amanda for in på jobbet för att kolla lönen och jag hade räknat ganska precis så vi ska nog gå runt denna månad också :)

Efter besöket på jobbet så for vi in på Sibylla och tog en korv, syrran jobbade så vi surrade litegrann.

 

Jag och Amanda har landat hemma en stund, vi ska snart åka och hämta hem Nora och sedan hade jag tänkt att vila en stund.

 

Vi hade fått ett paket från HM idag och jag hoppas på att det har kommit lite traderapaket i brevlådan :)

Ska visa sedan vad som har kommit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0