Nu blir det tomt några dagar..

Har inte varit så aktiv med bloggandet i helgen men det har sin förklaring :)

Igår hade vi fullt upp hela dagen, barnen lekte med kompisar, Per och Marie kom förbi och hälsade på några timmar och sedan kom Benny med tjej och barn.

Dom åkte hem vid nio tiden och då tog vi en tur till S-vall för att skjutsa hem Emelie!

 

Idag har jag varit med Marie en sväng i Bredsand och sedan for familjen till Birsta. Har köpt lite nytt porslin och ett spjälskydd och en vagnsleksak till lilla fisen i magen :)

Är helt slut i fötterna, benen och ryggen.. Det är inte lätt att bära omkring på magen längre..

 

Efter att vi kom hem så har vi ätit middag och städat lite.

Vi åker till Nyppas stuga imorrn och blir borta tills på fredagmorgon så det kommer att bli lite tomt här under tiden..

På fredag kommer iallafall Malin och hälsar på, som jag har längtat efter henne!! ♥

 

Sakna mig inte allt för mycket så hörs vi!

 

Nu ska jag och älsklingen krypa ner i soffan och titta på en film, The Romantics!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0