Skatteåterbäring!

Vilken bra dag det har varit idag.. vaknade upp och såg att solen lyste. Dagen kunde inte ha börjat bättre..

Plockade undan lite efter att jag hade lämnat Nora på skolan sedan har jag haft en skön dag ute i solen, har förbokat Takidas nya skiva och sedan fick jag se att skatten har kommit in på kontot.

Har precis suttit ute och skrivit en låååång inköpslista, i eftermiddag åker jag och älsklingen och storshoppar i Birsta! :D

 

Hade jättesvårt att sova igår, hade såna sammandragningar så jag nästan inte kunde ligga still men efter ett tag så gav det med sig så jag kunde somna iallafall.. Vaknade vid 1 av att hela jag var dyngsur, svettig som jag vet inte vad! Inte alls nå fräscht :/

Idag mår jag bra och bäbisen också :D

 

Ska gå ut och njuta lite till av solen nu innan det är dags att åka.. !

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0