Torsdag 16/6

Dagen har känts väldigt lång idag men jag har ändå hunnit med litegrann..

 

Vaknade supernervös imorse och gjorde mig iordning inför intervjun. Tyckte det kändes bra när jag satt där men nu efteråt har jag egentligen ingen aning om vad jag sa :/ Jag hoppas iallafall att jag gjorde ett bra intryck och att de vågar anställa en gravid tjockis! :)

 

När jag kom hem så plockade jag undan lite innan jag la mig på sängen och läste, sedan somnade jag en stund vilket var välbehövligt. Är jättetrött nu för tiden och börjar få lite krämpor. Lika bra att passa på att vila medans jag kan! :D

 

Jag lagade middag som blev godkänd och sedan skjutsade vi Nora på träning och resten av familjen for hem till Sandra och hälsade på.

 

Barnen har precis lagt sig, jag och älsklingen ska se på en film nu som Zandra har rekommenderat :D

Imorgon ska vi vara barnvakt till finaste lilla Liam!

 

 

Såhär blev håret, lite ljusare iallafall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0