Söndag

Idag har vi inte gjort mycket alls, superskönt!
Nora har haft match och hon gjorde ett mål den här gången också, fan vi blir ju fattiga(re) snart om hon fortsätter så här. Vi har lovat henne pengar om hon gör mål.. :)
Hon sprang och "tog" bollen av en tjej i hennes eget lag och sköt en snygg bredsida på sidan om målvakten.
Dom vann med 6-0!
Imorrn är det dags för match igen..

Just nu sitter Amanda med Freja i knät och Nora är på bio med Tilde. När hon kommer hem ska vi äta middag och sedan blir det en lugn kväll. Nora ska få läsa lite läxa och jag ska softa i soffan hela kvällen.
Jag tänker skita i att dammsuga som jag hade tänkt, dammet och brödsmulorna finns ju kvar även imorrn :)

Idag har jag en skön känsla i kroppen och jag känner mig lycklig! ♥


Kommentarer
Marie

Va duktig hon är!

Låter som du är lycklig vännen ♥

2011-09-11 @ 17:11:37
URL: http://sagolikahem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0