SARA!

Idag har det varit en bra dag men lite sorglig.
Jag, Sara, Anna, Carro, Hans, Camilla och lilla Albin åt lunch på Marco för att tacka av Sara som gjorde sin sista dag på jobbet idag, nu ska hon vara hemma och glassa någon dag eller nån vecka innan en liten bäbis kommer till världen!
Salladen som jag åt var jättegod och jag åt som vanligt för mycket så jag får leva med en ballong till mage hela kvällen. Sedan bjöd Sara på jättegoda kakor innan hon tog farväl och åkte hem.

Kommer att sakna henne jättemycket, har kommit henne nära och hon är en riktigt bra vän.
Har inte kännt henne så länge men vi har haft riktigt kul på jobbet!
Men som tur är kommer hon in till veckan och hälsar på =)

Tack för den här tiden och jag hoppas du kommer och hälsar på oss med jämna mellanrum.
Och lycka till med förlossningen (som jag tror är ganska nära)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0