Tisdag!

Vilket betyder att det är onsdag imorrn och snart helg igen! =)

Imorrn kommer min älskade lillasyster hit och hälsar på, var ett tag sen jag träffade henne så det ska bli skitkul!
På torsdag stannar jag kvar i "stora staden" efter jobbet för att gå ut och äta med lite kollegor.

Nästa vecka ska jag hem till Sara efter jobbet och laga mat och självklart äta den, ska bli jättekul.
Tycker om att ha lite saker inplanerade så jag har nåt att se fram emot =D

Nu ska jag titta på tv:n och dricka lite cola och äta en snickers.. jag är snart stor som ett hus! Men jag är ständigt sugen på nåt sött eller sliskigt!
Får ta och ändra på dom vanorna, kanske i ett annat liv ;)



Kommentarer
little sis

Du ska väl inte laga mat hoppas jag:o tänk på stackarna som ska äta de! haha

2010-02-09 @ 20:35:17
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0