Hemma igen!

Vi stod inte kvar länge framför scenen, barna tyckte att det var alldeles för högt ljud så vi gick till tivolit istället.

Tyckte det var lite synd men vi var ju där för barnas skull. Dom hann fånga en massa godisar i godisregnet iallafall :)

 

Dom åkte 2 karuseller var och mina fötter och ryggen höll på att gå sönder hela tiden. Det märks att jag börjar bli lite tung :P

 

Innan vi for därifrån så gjorde jag dagens goda gärning, jag gav bort en åkbiljett till en liten pojke och hans mamma! :D

 

Nu har vi landat hemma, måste säga att det är väldigt tomt utan Amanda och det var inte det roligaste att åka ifrån henne men hon kommer att ha kul och vi ses ju snart igen :)

 

Sängen väntar på oss nu, imorrn ska vi upp tidigt för att åka till barnmorskan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0