Helgen som varit

Som jag redan berättat så var vi hos Sandra, Helena och Hannah i fredags.

Lördag: Barnen kom hem från farmor på morronkvisten. Vi hade en riktig slappardag och kollade mest på tv:n. Somnade 1 timme på eftermiddan, var tur att Sandra ringde och väckte oss. Åt hemmagjord pizza till middag.
Sandra och Hannah kom bort vid 18-tiden tror jag, tittade på barnprogram med barna innan dom gick och la sig. Spelade sedan guitar hero hela kvällen, fick lite kramp i fingrarna till slut. Och jag är alldeles svullen på armen haha! Men det är så jävla kul!
Beställde pizza och efter mycket om och men kunde vi äntligen äta! Hade en trevlig kväll och hoppas på fler såna! =)

Igår for vi till mamma och hälsade på, var ute i det fina vädret och lekte. Blev bjuden på jättegod middag och surrade lite skit.

Blev en ganska tidig kväll, tittade på tv och åt lite jordnötsringar innan jag somnade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0