Sommaren med Göran!

Har precis kommit hem efter att ha varit på bio med Marie.
Den var riktigt rolig och jag hade gärna sett lite till...

Blev lite halvskraj när jag var på väg hem, stod ett gäng killar utanför porten så jag gick sakta för att se vart dom skulle ta vägen.
Som tur va så hann dom gå in innan jag kom, stank parfym när jag kom in i trapphuset och smög tyst in i lägenheten! =)
Jag är lite halvnojig när jag är själv men det är väl bara att börja vänja sig!

Barnen sover hos farmor inatt så det är alldeles knäpptyst här hemma, känns lite konstigt faktiskt.
Kommer att kännas ännu konstigare att vakna upp helt ensam, har aldrig hänt förut =/

Ska försöka njuta av den lilla tid jag har alldeles för mig själv, ta hand om mig och bara vara.
Saknar mina småtroll även fast dom har varit skitjobbiga idag!

Ska bli skönt att få träffa dom imorrn igen och kramas =)


Kommentarer
Malin

Du behöver verkligen ta hand om dig själv, det är du värd :)

2009-09-05 @ 10:10:46
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0