Redo för förlossning!

Har varit uppe ett par gånger inatt och kissat, vaknade sedan vid 8 av ett sms och klev upp halv 9!

Barnen är inte ens hemma så jag antar att jag hade fått den sömn jag behövde.. Har fortfarande ganska ont i bäckent men inte alls som igår. Bäbisen trycker på neråt och magen känns tung.

 

Jag har tagit en långdusch idag. Rakat mig, peelat kroppen, filat fötterna, klippt tånaglarna, noppat ögonbrynen, smörjt in mig och parfymerat mig! :) Inte illa, ska snart borsta tänderna också..

 

Även om lägenheten är den äckligaste i stan så känner jag mig ganska fräsch iallafall, jag är redo att åka in på förlossningen snart!

Önskar bara att bäbis kände detsamma :D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0