Dagen hittills

  • Leta fram betyg och förbereda lite inför intervjun denna vecka
  • Skjutsa Mats till tandläkaren och Sandra till vårdcentralen
  • Springa en sväng på stan och köpa slingmedel, leta fotoalbum och köpa en present till Noras kompis
  • Skjutsa Nora på kalas
  • Börja sortera bland alla hundratals kort som ska in i album (har inte gjort det på ca 2 år!) Ungefär hälften av arbetet är gjort, har iallafall hittat korten som ska sorteras och lyckats komma fram till vilka år dom är tagna. Ska bara dela upp det i 2 högar (Nora och Amanda) och lägga i någorlunda datumordning och sedan sätta in dom i album som jag köpt idag :)
  • Baka gula rutor

 

Har haft enorma sammandragningar nästan hela dagen idag, dom gör ganska ont och jag tappar nästan andan ibland och blir andfådd efteråt!

Jag är glad att jag får känna att det är en massa som händer i magen samtidigt som jag blir lite rädd att jag ska behöva ha det såhär i 2 månader till. Så länge det kommer någon gång ibland så går det bra men nu har jag haft det i några timmar och jag hoppas verkligen inte att dom kommer varje dag såhär!

 

Hittade lite söta kläder på HM idag också som jag ska visa lite senare, hade kunnat handla massa mer men var så stressad så jag får gå tillbaka en annan dag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0