Huvudvärk!

Varför kan jag inte få vara pigg?

Igår mådde jag inge vidare efter mitt blodtrycksfall och idag har jag en jävla huvudvärk som inte vill släppa.

Har druckit mycket vatten och ätit bra hela dagen. Undrar vad det beror på?

Jag brukar ju inte ha huvudvärk särskilt ofta..

 

Jag har ringt till tandläkaren idag också.. tro det eller ej men efter 9 år ska jag till tandis igen och ta bort lite tandsten till att börja med. Fick en tid redan på fredag, min födelsedag, vilken present :)

Sedan ska jag dit i augusti för att göra en kontroll och fixa en sån där försäkring. Får hoppas på att det inte krockar med förlossningen för jag fick en tid den 16:e :D

Känner mig riktigt stolt över mig själv som har tagit mig i kragen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0