Måndag!

Idag har jag, Amanda och Freja varit en sväng på stan medans Nora var på skolan. Vi köpte presenter till Nora och sedan mötte vi upp Nathalie, lilla Ellen och en till mamma med barn som jag inte vet namnet på :S
Vi fikade och surrade lite innan det var dags att hämta Nora. 

Vi mötte Zandra och Johan på väg till bilen så jag blev lite försenad men det gjorde inget och Nora gick med Tilde hem istället för att följa med mig..

Marie kom förbi och sa hej och hade med sig varsin överraskning till Nora och Amanda, skitsnygga höstskor!!

Kvällen har jag och älsklingen tillbringat i soffan framför tv:n och nu är det dags att krypa ner..
Glöm inte att kika in här för att se lite fina bilder ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0