Noras födelsedag

Nora hade en bra födelsedag igår!
Hon vaknade före mig trots att jag hade ställt klockan, jag hörde hur hon och Amanda låg och viskade till varandra medans jag ammade Freja.
Hon låtsades sova när vi kom in och sjöng för henne :)

Hon fick (nästan) bara en massa kläder igår men hon var lika nöjd för det, hon älskar ju kläder!
Vi ska på Intersport någon dag och köpa nya inneskor och en innebandyklubba, det var också presenter som hon önskat sig. Innebandysäsongen drar ju snart igång :)

Dom som kom var pappa, Kevin, mamma, mormor, Marie, Tilde, Sandra, Helena och Ida.
Tilde var här hela dagen och sov över! :D

 

image




På eftermiddagen/kvällen for jag, Amanda och Freja till Stefan för att säga grattis, fick i mig en liten bit smörgåstårta men sedan tog det tvärstopp. Nästa gång jag ska bort på kalas så ska jag inte äta pizza alldeles innan! :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0