Tisdag och onsdag!

Igår var jag på öppna förskolan med Nathalie och Ellen hela förmiddagen, jättetrevligt! Efter det så gick vi en snabbis på stan och sedan gick jag och hämtade barnen. 
Det blev en rejäl promenad, skönt men lite jobbigt!

På eftermiddagen hade Nora sin första innebandyträning för säsongen, det gick jättebra så nu ser jag fram emot alla matcher.


Idag har vi inte gjort mycket alls, vi har plockat lite, dammsugit och tvättat.
Både jag och Mats känner oss lite konstiga. Jag har ont i kroppen, feberont men jag känner mig inte febrig. Jag har mest ont i ryggen och fram över bröstet, är alldeles öm :(

Hoppas på att det är bättre imorrn när jag ska träffa Nathalie och Ellen, en promenad med vagnarna blir det! :D


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en fin kväll :)

2011-09-22 @ 21:06:59
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0