Svar på kommentar

Jag fick en kommentar till mitt inlägg om mina rutiner, kunde inte låta bli att skratta lite..

Anonym om Måndag och tisdag..:
Vilken lat karl du verkar ha! Gör han verkligen inte någonting eller?
Asså jag menar man är ju lixom 2 i ett förhållande?!
Sjukt arg hade jag varit om min karl va så lat...



Utifrån vad jag skrev så kan jag förstå att Mats verkar jävligt lat och just nu gör han faktiskt inte mycket alls som innefattar fysisk aktivitet.
Det är klart att man är 2 i ett förhållande och hade det inte varit för att han nyligen har opererat sig och är handikappad så skulle jag vara jävligt förbannad om han inte hjälpte till här hemma!

Jag är jätteglad att han är hemma och även fast han mest sitter i soffan så hjälper han till på så många andra sätt än att laga mat och diska..

Han är inte ett dugg lat... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0