Liten uppdatering

Ojojoj.. Nu var det längesen jag skrev här! Men det har inte hänt allt för mycket i mitt liv. Jag fyller snart år och jag hoppas verkligen att jag får det enda jag önskar mig. En hårklippning och färgning hos frissan! Var över 1 år sen jag klippte mig sist. Amanda fyller snart 1, tiden går så himla fort! Känns som att jag inte har hunnit gjort så mycke som jag velat under det här året.

Våren är här, underbart väder. Så skönt att det börjar bli varmt nu så man slipper overaller och dylikt. Får se om jag hittar nåt jobb till sommarn eller om jag ska gå hemma. Skulle va skönt att få vara hemma en hel sommar till med barna. Speciellt nu när Amanda börjar gå snart. Men jag vill ju ha ett jobb samtidigt så man vet att man får in några pengar. Men det brukar ju alltid lösa sig så jag hoppas det gör de nu också.

Malin är här nu, sitter och ritar med Nora. Hon är här ganska ofta, tycker det är jättekul! Men imorrn åker hon hem igen, ska skjutsa henne. Ska nog till Linda också, hoppas hon har hittat lite kläder som Nora kan ha. Hon hade en massa docksaker också så nu blir de ännu mer leksaker. Men snart kan man börja rensa bort en massa som inte Amanda är intresserad av längre. Dom har så himla mycke leksaker, dom borde ha ett större rum att leka i =)

Nu ska jag inte skriva så mycke mer, såg att de var längesen sist så jag tänkte uppdatera lite.


Kommentarer
Malin

Men Jannice, börja engagera dig och skriv lite blogg din tråk =P Jag har skaffat ny nu ja ;D

2007-05-02 @ 20:08:01
URL: http://moalin.blogg.se
Malin

HÖRRÖ ! dax att skirva .. Du klagar på att jag inte skriver när jag har missat 1 dag :P

2007-11-28 @ 10:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0