Dålig stil!

Har totalt glömt bort den här bloggen. Var längesen jag skrev nåt sist överhuvudtaget, har inte haft ork och fantasi till det.
Har jobbat sen den 1 oktober, Amanda går på dagis och allt rullar på som vanligt. Har inte så mycket intressant att skriva om, gör det mest för att Malin har klagat :)

Julen närmar sig, bara 13 dagar kvar nu. Ska vara ledig ganska länge, jobbar 5 dagar till sen är jag ledig 8 dagar, jobbar 27:e och 28:e sen är jag ledig 9 dagar till!
Känns som att jag har en hel del att göra, måste köpa en massa julklappar, kolla på kläder som vi kan ha på jul, julhandla och äta mat med pappa, Malin och Emelie. Kusin fyller 30 den 22:a så då är det fest, granen ska upp, slå in julklappar och hälsa på halva min släkt eftersom vi firar med Mats familj på julafton. Men det är bara skönt att det händer nåt! :D

Imorrn ska barna ha lucia på dagis, ska bli så kul. Nora har blivit så stor och kan alla sånger utantill. Amanda kommer nog mest bara att sitta å flina!
När vi kommer hem hade jag tänkt att vi skulle baka pepparkakor och kanske dammsuga lite om jag orkar. Blir grusigt på en gång :/
Och skitigare mattor får man leta efter! Usch, hatar när det är stökigt.

Nu ska jag sätta mig i soffan och vara lite social med älsklingen innan han åker på bandyn!
Är sugen på nåt, kanske ska göra en kladdkaka?? :P
Får se hur jag gör.. Ha en trevlig kväll!

Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0