Trevlig eftermiddag

Blir ingen film ikväll, vi spar den till helgen!
Efter jobbet hämtade jag barna på dagis, sen hem och hämtade Mats.
Blev middag på donken, fortfarande mätt! =)
For en sväng på coop och handla lite nödvändigt som behövdes innan storhandlingen. Skulle ta en tur genom stan som slutade på biblioteket. Lånade 2 böcker och 1 tv-spel. Betalade en gammal skuld på 20 kr också =)

Åkte förbi Sandra på vägen hem för att hämta hem kontrollen till wii:t !

Nu sitter barna i badet, ska snart ta upp dom så dom får gå och sova. Blir nog tv:n ikväll, eller kanske criminal minds!? =)

Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha!


Kommentarer
Johanna

Jo det är bara bra härmed. Lite nervös börjar man allt bli, känns lite jobbigt att vara ifrån barnen så länge. Men det ska bli jättekul! =)



Det går sådär med städandet, men jag har några dagar till på mig... =) Ska gå en promenad en sväng sen.



Hoppas ni får en mysig kväll!

2008-08-19 @ 20:22:01
URL: http://johannajois.blogg.se/
Hannah

ja men det är bara att komma!! kan ju ta med hela familjen ;p så kanske vi kan ha nån slags tunering? vore kul :D

2008-08-19 @ 20:49:08
URL: http://hannahjustme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0