Måndag

Sitter här med Amanda i knät, tänkte uppdatera lite..
Julfesten på jobbet i fredags var jättekul, ville inte alls åka hem den tid vi gjorde. Men jag hoppas det blir fler fester snart.. om inte annat så pratar tjejerna på jobbet om att vi ska ha nån fest utanför jobbet =)
Kom hem så jag precis hann se Kevin sjunga vinnarlåten i Idol.. tycker det var helt rätt som vann!!

Jobbade hela helgen som vanligt.. men nu är det slut med det.. ska bara göra 30 pinnar utöver normal arbetstid så är jag klar sen! =)

Till helgen ska vi försöka handla lite julklappar och mat.. fattar inte att det är jul snart. Så här fort gick inte tiden när man var liten. Snart är det sommar igen!

Nu ska jag lägga barna så dom orkar upp på dagis imorrn.

Marie: Hemtelefon är trasig och min mobil vill inte ringa ut.. =( Ring mig om du läser det här. Kram


Kommentarer
Anonym

Vilket strul. Jag ringer dej i morrn =)

2008-12-15 @ 21:49:43
Elin

Du är utmanad. =)

2008-12-16 @ 10:24:41
URL: http://elinenelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0