Redo för julfest imorrn!

Nu har jag lagt fram kläderna jag ska ha på mig, packat ner ombyte om jag känner för att byta om på eftermiddan.
Spriten ligger i kylen packad och klar.
Benen är rakade och jag känner mig hyffsat lugn inför morgondagen.
Vi ska ju ha invigning också vid 14 och äta tårta, får ta det lugnt med ätandet så jag inte sväller upp som en ballong som vanligt..
Det enda som stör mig just nu är att jag har 2 DUNDERSTORA lysande FINNAR(knölar) i ansiktet, vette fan vart dom kommer ifrån. Jag har ju inte haft en enda finne på flera år men nu kommer dom!!! Vad har jag gjort för att jag ska drabbas av detta?
Om det hade varit någonting i dom som jag hade kunna tryckt ut iaf.. men nä, dom är bara svullen och röd utan fyllning!!

Hoppas på att ett mirakel ska ske och att jag kan vakna upp imorrn utan knölar!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova så jag håller mig vaken imorrn =)

Förresten, vilken jävla snöstorm det är ute.. har kommit hur mycket snö som helst.. tur att jag inte kör till Sundsvall imorrn! Jag är ju åkrädd med mig själv, får se hur det går när jag ska lämna barna på dagis.

Nu blir det sängen.. Puss och godnatt...




















Älskar dig Mats! Hoppas du och barna får en mysig kväll imorrn när jag är borta.
Du är mitt allt. PUSS ;)


Kommentarer
Marie

Hoppas du får det riktigt roligt =)

2008-12-11 @ 21:53:53
URL: http://marielindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0