Bebislängtan!

Idag har jag en sån där dag när jag verkligen längtar efter en liten bebis.
Vill vara gravid igen, gå på UL och se den lilla som lever i magen, känna sparkarna och att få längta!
Mest av allt vill jag vara med om en till förlossning, finns inget häftigare. Även fast man har så ont och önskar att man aldrig satt sig i den sitsen så finns det inget underbarare än att få se bebisen för första gången, ögonen tåras och lyckan går inte att beskriva! Smärtan är som bortglömd efter några minuter.

Vill så gärna ha ett till barn, men jag vet inte om det är rätt tid nu.
Vi har ju flera år på oss, men jag vill inte heller att det ska vara så stor åldersskillnad.

Vissa dagar kan jag tänka att det räcker med 2 barn och eftersom Amanda börjar klara sig ganska bra själv så blir man lite bekväm. Ska man börja om med allt igen då?


Just nu önskar jag att jag var gravid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0